דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשנות את הרגלי התקשורת שלך, כדי שנשים יתחילו לרדוף אחריך 

מאת    [ 21/10/2009 ]

מילים במאמר: 1382   [ נצפה 4908 פעמים ]

היום אתה הולך ללמוד איך לתקן את אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושה אותה כמעט כל גבר. כמעט תמיד, ברגע שהבחורה חשובה לך, אתה תתחיל לעשות את הטעות הזו, אבל לא יהיה לך שמץ של מושג שאתה עושה טעות. כמובן שאחרי שתסיים לקרוא את המייל הזה ותלמד על הטעות, אתה תוכל לתקן אותה מהר מאוד. ברגע שתלמד להימנע ממה, אתה פתאום תשים לב איך אתה מפסיק לרדוף אחרי נשים ואיך הן מתחילות לרדוף אחריך.

מה שאתה הולך ללמוד עכשיו, זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר, להשיג את הנשים הכי יפות ולהתבלט על פני שאר הגברים שסובבים אותן. בסוף ההסבר אני אתן לך תרגיל, שתוכל לנסות אותו כבר מהפעם הבאה שתדבר עם בחורה כלשהי והוא יעזור לך לגרום לה להידלק עליך חזק יותר.

איך לתקן את ההתנהגות שלך, כדי להשיג את הנשים היפות ביותר

ברגע שאתה מדבר עם בחורה יפה וסקסית שאתה מעוניין בה, מתחיל להיווצר אצלך רצון לעשות "הכל נכון", כדי להצליח איתה ולא לעשות טעות. אתה רוצה להגיד את המילים הכי נכונות, להתנהג בצורה נכונה ולעשות את הרושם הנכון, בעזרת תגובה נכונה על כל מה שהיא אומרת.
הרצון לעשות את כל הדברים האלה הוא מצוין, אבל הוא גם הדבר ההרסני ביותר לרוב הגברים. הרצון הזה גורם לגברים להגיב על כל הערה, שאלה או משפט שהבחורה אומרת.

אבל למה מופיע הרצון להגיב על כל מה שהבחורה אומרת?
ראשית, בגלל שהגבר רוצה להשתמש בכל מה שהבחורה אמרה, כדי לתת לה איזושהי תגובה טובה שתוציא אותו באור חיובי ויעשה עליה רושם.
שנית, הגבר רוצה להראות נוכחות ולזכות בחזרה, בתשומת הלב של הבחורה. היא הרי תקשיב לו כאשר הוא יגיב לה וכך הוא יצליח לגרום לה לשים לב אליו יותר. זה עושה לו ממש טוב על הלב. יכול להיות שאתה מכיר את זה מהניסיון האישי שלך. אבל כאן מתחילה הבעיה.

ברגע שאתה מתחיל להגיב על כל דבר שהבחורה אומרת או עושה, אתה משדר לה שאתה דלוק עליה. אתה הרי נותן תשומת לב לכל פעולה שלה ולכל מילה שהיא אומרת. לא משנה עד כמה התגובות שלך יהיו שנונות, עוקצניות או מתאימות לסיטואציה, עצם זה שאתה פתאום מתחיל לתת לה תשומת לב מרובה, גורם לה להבין שאתה רוצה אותה ומשתדל להרשים אותה.

ריבוי התגובות עצמו, עובד לרעתך ומראה לבחורה שאתה יותר מדי מנסה להרשים אותה.

אל דאגה, זה משהו שרוב הגברים עושים ברגע שנדלקים על מישהי ואתה לא היחיד שחוטא בהרגל מגונה זה. אני קורא לגברים שמנסים להגיב על כל דבר שהבחורה אומרת, "המגיב האובססיבי".

"המגיב האובססיבי", הוא גבר שנוטה להגיב מיידית על כל דבר שהבחורה אומרת. יותר מזה, יש לו חשש לפספס הזדמנות להגיב, ולכן הוא מאוד ממהר להגיד משהו, מייד לאחר שהבחורה מסיימת לדבר. הוא בתום לב מאמין שככה נכון לנהוג ולא מעלה בדעתו שלא חובה להגיב מיידית על כל דבר שהבחורה אומרת, מה גם שזה אפילו יכול להיות הרסני.

בוא נבין את זה עוד יותר לעומק. כאשר אתה מרגיש "חייב להגיב" על כל דבר של הבחורה כדי להרשים אותה, כדי להראות נוכחות או כדי להגיד איזשהו משפט מתאים, אתה הופך להיות מושפע מהבחורה ותלוי בה. בכל פעם שהיא אומרת משהו, אתה מרגיש שאתה חייב להגיב. נשים קולטות את זה ומייד פוסלות גברים כאלה. הן נמשכות לגבר עצמאי, ולא גבר שתלוי בה.

מכיר את הבובות האלה שלוחצים להן על הבטן והן מוציאות איזשהו קול? זה בדיוק מה שקורה לך, כאשר יש לך את הרגל "המגיב האובססיבי". אתה מוציא תגובה, על כל גירוי שמגיע מצד הבחורה. נשים שמות לב לזה מהר מאוד ואתה הופך עבורן ל"ליצן" שתמיד חייב להגיד משהו שנון אחרי כל משפט שלה או ל"כלבלב" שמקשיב לכל מילה שהיא מוציאה מהפה, כדי להגיב על זה בצורה רצינית ולהראות שהוא נתן לה תשומת לב והקשיב למה שהיא אמרה כרגע. אתה חושב שנשים נמשכות לגברים כאלה? כמובן שלא, למרות שמאוד נעים להן שיש כמה "גברים" כאלה לידן.

הרבה פעמים חוסר תגובה, זו התגובה הטובה ביותר.

תחשוב לשנייה על ג'יימס בונד, על הגיבורים אותם משחקים שחקנים כמו בראד פיט, ברוס וויליס או על כל "גיבור על" אחר שאתה מכיר מהקולנוע. מה שהופך אותם לדמויות כריזמטיות וגורם לנשים להימשך אליהם, זה חוסר התגובה המיידית שלהם. כל מה שקורה סביבם, כאילו לא מזיז להם ולא לוחץ להם על שום כפתור שמחייב אותם להוציא תגובה. הם לא מושפעים רגשית מהסביבה. כאשר בחורה אומרת להם משהו, הם לא מתחילים פתאום לחייך, אלא הפנים שלהם כאילו קפואות ואף שריר לא זז בהם. הם רואים את מה שקורה מסביב, אבל לא מגיבים לזה מיידית. הם קודם כל מעכלים את מה שקרה סביבם ורק אז מפעילים שיקול דעת, האם בכלל כדאי להגיב לזה ואם כן, אז איך.

ההבדל בין להיות "גיבור על", לבין להיות "מגיב אובססיבי", זו הדרך בה אתה מגיב לסביבה.

כדי להפוך ל"גיבור על" עבור נשים, אתה צריך לא להגיב מיידית עם המשפט הראשון שנראה לך הגיוני, אלא אתה צריך לקחת כמה שניות הפסקה, להחליט האם בכלל כדאי להגיב ורק אז לבחור את התגובה המתאימה.

זכור! המגיב האובססיבי מונע על ידי הרגשה של "חייב להגיב", בזמן ש"גיבור העל", מונע משיקול דעת שהוא מפעיל ובעקבותיו בוחר האם להגיב ומה תהיה התגובה המתאימה. למגיב האובססיבי למעשה אין בכלל הזדמנות להחליט ולבחור, הוא כמו רובוט שלחצו לו על כפתור. בגלל זה הוא לא עושה רושם של גבר עצמאי עם ערכים משלו, עם דעות משלו ועם יכולת מחשבה עמוקה.


בפעם הבאה שאתה מדבר עם בחורה, בצע את התרגיל הבא:

לאחר שהבחורה אומרת לך משהו, אל תגיב במשך 5 שניות לפחות. פשוט תשתוק ואל תחייך או תשנה בצורה אחרת את תווי פניך. אם לאחר מכן תראה שאתה רוצה להגיד משהו וזה באמת חשוב, תגיד את זה, אבל אם בסך הכל רצית להגיב רק כדי להגיב משהו, אז עדיף לא להגיב בכלל בשום צורה.

יחד עם זאת, תהיה מנומס אבל לא יתר על המידה. אם היא שואלת אותך שאלה, ענה על השאלה שלה. אבל אם היא אמרה את דעתה על משהו, אתה ממש לא חייב להגיב על זה. אתה יכול פשוט לשתוק, להתחיל לדבר על נושא חדש כלשהו או לשאול אותה משהו שבכלל לא קשור למה שהיא אמרה כרגע.

כאשר אתה לא מגיב למילים של הבחורה וממשיך לשתוק ולהסתכל לה בעיניים, מתחיל לקרות אצלה בפנים תהליך מאוד מעניין שהופך את היוצרות וגורם לה להתחיל להתייחס אליך אחרת.

ברגע שבחורה שמה לב שהיא לא מצליחה להוציא ממך תגובות בקלות ושאתה לא מושפע ממנה, היא כבר לא רואה בך את ה"כלבלב" שלה או את הבחור הטוב שתמיד שם לב לכל מה שהיא אומרת ומנסה לרצות אותה, אלא מתחילה לראות בך גבר מאתגר, שבשונה מרוב הגברים לא מתחיל להתרוצץ סביבה.

ראשית, זה מייד מאתגר אותה. היא נתקלת במישהו שונה, באגוז קשה לפיצוח שלא נפל לקסמיה הנשיים. היא מרגישה אובדן שליטה לידך וזה גורם לה לרצות להחזיר את השליטה לידיה. היא הרי רגילה שגברים תמיד מושפעים ממנה, מתחילים לחייך לידה ובכל דרך מנסים להראות את נוכחותם ואת ההתלהבות שלהם ממנה.

שנית, זה מפחיד אותה. זה מפעיל אצלה מנגנון שאני קורא לו "הוכחת הקסם הנשי", וככל שגילה מבוגר יותר, כך המנגנון הזה מתחיל לפעול יותר חזק. אחד הדברים המפחידים ביותר עבור אישה, זה להפסיק להיות נחשקת. לכן, ברגע שהיא מרגישה שההשפעה שלה על גברים מתערערת, היא חייבת להוכיח לעצמה שהיא עדיין "בכושר", שהיא מספיק יפה, מושכת ושגברים עדיין רוצים אותה. בגלל זה היא תעשה כמעט הכל, כדי להיות בטוחה שהיא מסוגלת להשיג כל גבר שהיא רוצה ולהשפיע עליו. זה בדיוק השלב שבו היא מתחילה לרדוף אחריך, לנסות למצוא חן בעיניך והיוצרות מתהפכות. אתה כבר בתפקיד הגבר ה"לא מעוניין" כביכול והיא בתפקיד ה"מעוניינת". בדיוק ההפך ממה שהיה בהתחלה. מכאן עליך רק לדעת כיצד להוביל את זה הלאה, לשלבים מתקדמים ואינטימיים יותר.

סיפרתי לך כאן קצת על אחד העקרונות לתקשורת נכונה עם נשים. יש עוד הרבה מה ללמוד על העיקרון הזה, למשל מתי כן להשתמש בו ומתי להפוך להיות יותר קשוב ולהתחיל להראות את העניין שלך בבחורה. בנוסף, יש עוד עשרות עקרונות נוספים, שכל אחד מהם תורם בצורה מאוד משמעותית לא רק לבניית הביטחון העצמי שלך, אלא גם ליכולת ההשפעה שלך על נשים. לאחר שאתה לומד ליישם את העקרונות האלה במהלך התקשורת, עליך לדעת כיצד להוביל את האינטראקציה לשלבים מתקדמים יותר, ומה לעשות כאשר הבחורה כבר ממש נדלקה עליך, כדי לקדם עניינים ולא להרוס את זה. גם בשלב הזה יש הרבה מכשולי דרך שצריך להכיר.

אנחנו מלמדים את כל העקרונות האלה בקורס שלנו ובתרגולי השטח אנו מאמנים אותך ליישם אותם, בעזרת סדרה של תרגילים שנוצרו במיוחד לשם כך. תרגילים שמיועדים להטמיע בך את הכישורים החדשים שלמדת.

כדי ללמוד עוד, היכנס לאתר: המרכז לאמנות הפיתוי http://www.mapi.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב